Veelgestelde vragen

Wanneer wordt de wijn thuisbezorgd?

Wij garanderen dat we, nadat u betaling is voldaan, binnen 3-5 werkdagen u bestelling bij u thuis bezorgen. Indien u niet thuis bent bij aflevering, dan zal PostNL eerst proberen uw bestelling af te leveren bij uw naaste buren. Zijn de buren ook niet thuis, dan komt PostNL de volgende dag terug met uw bestelling. Indien de bestelling drie maal niet in ontvangst kan worden genomen (ook niet bij uw naaste buren), dan kunt u het pakket ophalen bij het postkantoor zoals is beschreven op de kennisgeving die door PostNL bij u zal worden achtergelaten.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

U kunt bij ons betalen via Ideal, VISA en Mastercard.

Hoe kan ik wijn retourneren?

Is uw wijn niet naar wens? Bij ons is het mogelijk om uw wijn kosteloos te retourneren. U kan binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL de wijn bij u thuis kan ophalen. Graag vernemen we dit minimaal 48 uur van te voren. U kan kiezen voor een vervangende wijn of we zullen het volledige bedrag (inclusief de evt. verzendkosten) aan u terugbetalen binnen uiterlijk 30 dagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden niet alleen gratis bij een doos van twaalf flessen maar ook bij een bedrag van € 50,-. Dus wanneer u bijvoorbeeld drie of zes flessen voor € 50,- of meer besteld betaald u ook geen verzendkosten. Beneden een bedrag van € 50,- berekenen wij € 7,50 verzendkosten (ongeacht het aantal flessen).

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Uiteraard bezorgen wij ook uw wijnpakket in het buitenland. Voor mogelijkheden en verzendkosten verzoeken wij u contact op te nemen met info@mijnwijnen.nl of 033 475 0621

Waar kan ik terecht met klachten?

U kunt ons 24 uur per dag bereiken via info@mijnwijnen.nl. Daarnaast zijn wij zes dagen in de week telefonisch bereikbaar op 033 4750621.

Naar boven
'Klik om melding te sluiten.'